top of page
Untitled Copy 3 (6).jpg
My Post (22).jpg

Crown Makan Abazari Shahan Shah Iran








Crown me Makan Abazari Shahan Shah Iran





تاج و تخت و امپراطوری ایران به من تعلق دارد. تاج و تخت و امپراطوری ایران به هیچ کس دیگری تعلق ندارد. خدا مرا شاهان شاه انتخاب کرد. من ماکان اباذری شاهان شاه ایران هستم. من تمام کشورهای دنیا را فتح کردم و به استانهای ایران اضافه کردم. من خاک این کشور را گسترش دادم. من دنیا را شکست دادم. من تمام ملتها و کشورهای دنیا را فتح کردم و به استان های ایران اضافه کردم. 



من ایران را به یک کشور صنعتی تبدیل کردم. من با قدرت زلزه آمریکا را به زانو در آوردم و در ایران کارخانه ساختم. آنها هیچ وقت نمی گذاشتند ایران صنعتی شود. من با زلزله در آمریکا کره زمین را به زانو درآوردم  تا در ایران کار خانه بسازم. من در ایران زلزله نزدم. من در ایران بیشتر از ۴۰ میلیون کارخانه و صنعت ساختم و می سازم. من در خاورمیانه بزرگ و ایران ۲۰۰ میلیون کارخانه ساختم. من در ایران ۲۰ میلیون کارخانه رباتیک ساختم. آنها کارخانه رباتیک ملی شده باید باشند تا درآمد آن  به مردم ایران کمک کنند. مردان و زنان ایران باید با یکدیگر ازدواج کنند تا جمعیت انسانها به ۱۲۰ میلیون و در دراز مدت به ۱ میلیارد نفر برسد. 



من آب و بارن به ایران و خاورمیانه و قفقاز و غرب چین و غرب روسیه و شبه جزیره عربستان و شمال آفریقا و آسیای مرکزی و خاورمیانه بزرگ و ایران بزرگ آوردم. باران برای بیشتر از ۱۰۰۰۰ سال دیگر خواهد بارید. من کد های آب و هوایی را ساختم و آنها به من تعلق دارند. من سربازان آمریکایی و خارجی را از ایران و خاورمیانه اخراج کردم. من حضور نظامی و نیروی دریایی ایران را به جزیره عربستان و شمال آفریقا و آسیای مرکزی و خاورمیانه بزرگ و ایران بزرگ و جنوب اروپا و بالکان و آمریکای شمالی گسترش دادم تا شاه راهی دریای و زمینی تحت سلطه ایران باشند. 



من را در تهران ایران ماکان اباذری شاهان شاه ایران تاج گذاری کنید.



Address of Makan Abazari Shahan Shah Iran:



Iran Tehran Ghasredasht Street Alebouyeh Alley building 20 Apartment 2 




آدرس ماکان اباذری شاهان شاه ایران: 



ایران تهران خیابان قصردشت کوچه آل‌بویه پلاک ۲۰ واحد ۲ 




خیابان آزادی خیابان آذربایجان خیابان قصردشت بعد از خیابان طوس کوچه آل بویه پلاک ۲۰ واحد ۲ 



خانه ماکان اباذری شاهان شاه ایران







This is video of Makan Abazari Shahan Shah Iran. I am Makan Abazari Shahan Shah Iran.


Makan Abazari Shahan Shah Iran,


Makan Abazari The Supreme of Climate,


Makan Abazari The Supreme of Geophysics,


Makan Abazari The Supreme of Weather Warfare,


Makan Abazari The Messenger of God,



0 views0 comments

Recent Posts

See All

Crown me Makan Abazari Shahan Shah Iran

In The Name of Allah The Beneficent The Merciful I am The King of Kings Makan Abazari Shahan Shah Iran The First King of Makanian Dynasty. Crown me Makan Abazari Shahan Shah Iran. Iran must crown me M

Crown me Makan Abazari Shahan Shah Iran

In The Name of Allah The Beneficent The Merciful I am The King of Kings Makan Abazari Shahan Shah Iran The First King of Makanian Dynasty. Crown me Makan Abazari Shahan Shah Iran. Iran must crown me M

Conquest

https://www.facebook.com/share/v/dTLVx9FxdCxmFL7R/?mibextid=WC7FNe https://www.facebook.com/share/v/KL3Dk1iC5MbdrvXo/?mibextid=WC7FNe https://m.youtube.com/watch?v=27mfWgdpL6U https://www.aparat.com/v

World Order, Geopolitics, Makan Abazari The King of Kings, 

bottom of page